پاسخ بدعهدی آمریکا باید دندانشکن باشد

حجت‌الاسلام امینی سرگیری غنی‌سازی ۲۰ درصد اورانیوم را واکنشی منطقی از سوی ایران به بدعهدی آمریکایی‌ها دانست و گفت: پاسخ بدعهدی باید بسیار سخت و دشمن‌شکن باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی » در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شاهرود با تأکید بر ادامه‌دار بودن اقدام متقابل جمهوری اسلامی در قبال استکبار و برجام‌ گفت: اقدام ایران در ازسرگیری غنی‌سازی ۲۰ درصد اورانیوم باعث عزت ملت شده که زمینه‌ساز این اقدام مصوبه انقلابی مجلس شورای اسلامی بود.

 

امام‌جمعه شاهرود با بیان اینکه پاسخ بدعهدی باید بسیار سخت و دندانشکن باشد اضافه کرد: ازسرگیری غنی‌سازی ۲۰ درصد اورانیوم واکنشی منطقی از سوی ایران در مقابله با بدعهدی آمریکا در تعهدات برجام است.

 

وی با اشاره به خوف و هراس دشمن اظهارداشت: اتفاقات دو شب گذشته بستر افول آمریکا را فراهم کرد و چهره دروغین دولتمردان آمریکایی که مدعی دموکراسی و حقوق بشر هستند را برای همگان آشکار کرد.

 

حجت‌الاسلام امینی  افرادی که همچنان غرب را قبله خود برای پرستش قراردادند را یک عقب‌افتاده سیاسی عنوان کردوافزود: آمریکا در جریان فتنه ۸۸ آشوبگران را تحریک و حمایت می‌کرد اما اکنون خود درگیر آشوب و مشکلات داخلی است.

 

امام‌جمعه شاهرود در ادامه به برگزاری رزمایش پهپادی ارتش ایران در سمنان اشاره داشت وافزود: این رزمایش اقتدار ایران را در جهان صد برابر افزایش داد و اکنون با غرور و افتخار در منطقه حضور پررنگ‌تر خواهیم داشت.

 

وی در خصوص برخی مشکلات داخلی در شهرستان شاهرود بیان کرد: حفظ استقلال و هویت مدیران دستگاه‌های اجرایی در شاهرود به‌عنوان یک مسئله مهم و ضروری پیگیری می‌شود.

 

حجت‌الاسلام امینی با تأکید بر اینکه مسئولان استانی و کشوری حق صدور مجوز برای فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی در این شهرستان را ندارند ابراز کرد: دوران تمرکزگرایی پایان یافت و در غیر این صورت در حق مردم شهرستان ظلم می‌شود.

 

وی تصریح کرد: مسئولان استانی از طرح مسائل اختلاف انگیز بین مردم در شهرستان‌های استان پرهیز کنند و تمام شهرستان‌ها را یکسان ببینند.

کد خبر 1013260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha