اغتشاشات در آمریکا نشان دهنده افول قدرت جبهه استکبار است

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه اغتشاشات و درگیری ها در آمریکا نشان دهنده افول قدرت پوشالی جبهه استکبار جهانی است، گفت: اغتشاشات و درگیری ها نشان داد که آنها در اداره امور کشور خود ناتوان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام «کاظم حافظ نیا» در خطبه های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان،اظهارکرد: آغاز غنی سازی ۲۰ درصد با روح و متن برجام سازگار است.

 

امام جمعه بندر آستارا افزود: دولت های غربی این را بدانند، تهدید و اعمال فشار آنان نتیجه معکوس به دنبال دارد.

 

وی به اغتشاشات اخیر در آمریکا و حمله به پارلمان این کشور توسط هوادران ترامپ اشاره کرد و گفت: حمله به پارلمان و اغتشاش در آمریکا با دعوت ترامپ صورت گرفت.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه این اغتشاشات و درگیری ها نشان دهنده افول قدرت پوشالی جبهه استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: اغتشاشات و درگیری ها نشان داد که آنها در اداره امور کشور خود ناتوان هستند.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه گرانی برخی اجناس و کالاها و مشکلات اقتصادی بر دوش جامعه سنگینی می ‌کند، افزود: مسئولان، بیشتر به فکر سفره و معیشت مردم باشند.

 

وی از اقدام راهبردی مجلس برای رفع تحریم ها و همراهی دولت در این راستا قدردانی کرد و گفت: این اقدام تحسین مقام معظم رهبری را به دنبال داشت.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه مسئولان، بدون توجه به حواشی کار خود را جلو ببرند، خاطرنشان کرد: مسئولان بدون چشم امید داشتن به آمریکا و فقط با تکیه به توان و ظرفیت داخلی برای توسعه اقتصادی کشور تلاش کنند.

کد خبر 1013261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha