فعالیت‌های بسیجی وار کانون های مساجد ملایر در ایام کرونا

گودرزی گفت: فعالیت‌های بسیجی وار کانون های مساجد ملایر در ایام کرونا همچنان ادامه دارد.

«قاسم گودرزی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایرگفت: کانون های فرهنگی هنری فعال  مساجد شهرستان ملایر برای مقابله با ویروس کرونا  از اسفند ماه سال گذشته تا کنون به صورت خودجوش و جهادی در کنار دیگر نهادهای انقلابی و جهادی برای مبارزه با شیوع بیشتر ویروس کرونا تلاش خود را داشته اند.

 

مسئول کانون های   فرهنگی، هنری مساجد ملایر افزود: این اقدامات در حوزه کمکهای مومنانه و ضد عفونی معابر و تهیه ماسک بوده گفت: این کمک ها با همت اعضای کانون ها‌ مشارکت و همراهی خیرین و ...، بوده که بسیاری از این کانون ها فعالیت‌های خود را همچنان  ادامه می‌دهند.


وی با بیان اینکه بسیاری از این کانون‌ها فعالیت های خود را در فضای مجازی ادامه می‌دهند گفت: با توجه به شیوع کرونا  فعالیت های حضوری کانون ها این روزها تعطیل شده  اما به  همت مدیران کانونها برخی فعالیت ها در فضای مجازی همچنان در حال انجام است.

 

 وی با اشاره به اینکه  کانون وصال نور نیز یکی از کانونهای فرهنگی هنری است که در اداره ارشاد ملایر فعالیت دارد و افزود: بیشترین اعضای این کانون  کارمندان این اداره هستند.

 

وی با بیان اینکه  این کانون در راستای همکاری با سایر نهادها ،  بسیج هنرمندان،   و سایر کانون ها فعالیت دارد افزود:  در واقع فضا سازی اداره ، همکاری در برنامه های مختلف، هماهنگی برای برنامه ها و..... از جمله فعالیتهای این کانون است.

 

گودرزی برگزاری عصر شعر مقاومت، برگزاری برنامه های فرهنگی، زیارت عاشورا و ... توسط اعضای کانون و.. را از جمله برنامه های این کانون برشمرد.

 

گودرزی با بیان اینکه ۲۹۰ بسته حمایتی اعضای کانونهای فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر توزیع شد گفت: ارزش تقریبی این بسته ها ۵۵۰ میلیون ریال بود که بین افراد نیازمند توزیع شده است.

 

وی تصرح کرد: این طرح با عنوان طرح قربانی با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) تحت عنوان " طرح قربانی با اشاره به اینکه 73 کانون فرهنگی هنری مساجد در ملایر ثبت شده است گفت: این کانونها د40 کانون شهری و 33 کانون نیز روستایی است.

 

 وی در ادامه با اشاره به فعالیت ۷۳ کانون فرهنگی هنری در شهر در شهرستان ملایر گفت:ازاین تعداد ۴۰ کانون کانون های فرهنگی، هنری مساجد روستایی و ۳۳  کانون شهری هستند که در بین این کانونها بیش از ده کانون ملایر بسیار پویا و فعال هستند و فعالیت این کانون های فعال نیز در سامانه بچه های مسجد ثبت می شود.

 

 

کد خبر 1013275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha