مسائل مطرح شده در سفرهای مسئولان به استان به فراموشی سپرده نشوند

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه مسائل مطرح شده در این سفرها نباید به فراموشی سپرده شوند، گفت: مسئولان و نمایندگان مجلس در استان باید پیگیر مسائل مطرح شده در جلسات رئیس مجلس باشند تا زودتر تحقق یابند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه ۱۹ دی) در پیام جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، به سالروز قیام مردم قم در سال ۱۳۵۶ اشاره کرد و گفت: در آن دوران نظام شاهنشاهی ایران دچار غرور کاذب شده بود و می خواستند امام راحل را برای همیشه از ذهن مردم پاک کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: در آن روزها روزنامه اطلاعات مقاله ای را با حمایت از شاه ایران منتشر کرد که یک خیز عمومی در کشور شکل گرفت و مردم قم در این روز قیام بزرگی را آغاز کردند که تا پیروزی انقلاب ادامه داشت.

 

حجت الاسلام نکونام به سفر اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان و سرکشی از شهرستان ها اشاره کرد و ادامه داد: اصل این سفرها دارای برکات بسیاری است هرچند مردم از روسای قوا انتظارات بیشتری برای رفع مشکلاتشان دارند.

 

امام جمعه شهرکرد بابیان اینکه در این سفرها مطالبات مردم مطرح می شود و مسئولین از مشکلات آگاه می شوند، اظهار کرد: این سفرها نقش خودش در آبادانی استان را دارد هرچند مشکلات بسیار است و رسیدگی به همه آن ها زمانبر است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این سفرها یکی از دغدغه های همیشگی ما که بازدید میدانی مسئولان کلان کشور از مناطق محروم و شنیدن مشکلات آنان بود را برطرف می کند.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه مسائل مطرح شده در این سفرها نباید به فراموشی سپرده شوند، تأکید کرد: مسئولان و نمایندگان مجلس در استان باید پیگیر مسائل مطرح شده در جلسات رئیس مجلس باشند تا زودتر تحقق یابند.

 

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: مسئولان استان با وحدت همیشگی خود زمینه تحقق مصوبات این جلسات را فراهم کنند و مشکلات را پیگیری کنند تا سریع تر رفع شوند.

 

کد خبر 1013278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha