کمیسیون پزشکی جانبازان گیلانی در رشت برگزار شد

پاکاری در نخستین کمیسیون پزشکی جانبازان استان گیلان که در رشت برگزار شد گفت: هدف این کمیسیون تعیین درصد جانبازی ایثارگران گیلانی، حق پرستاری والدین معظم شهدا و خانواده جانبازان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «عبدالله پاکاری» عصر امروز (جمعه، ۱۹دی) در حاشیه برگزاری نخستین کمیسیون پزشکی حضوری متقاضیان ایثارگری پس از شیوع ویروس کرونا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کمیسیون به مدت دو روز(۱۸و ۱۹ دی) در مجتمع فرهنگی و آموزشی شاهد و ایثار رشت در حال برگزاری است.



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان هدف این کمیسیون را تعیین درصد جانبازی ایثارگران گیلانی، حق پرستاری والدین معظم شهدا و خانواده جانبازان اعلام کرد و افزود: این کمیسیون پس از یک سال تعویق به دلیل بیماری کرونا و اعمال محدودیت ها در تجمعات همراه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی در راستای احقاق حقوق جامعه ایثارگری و با اخذ مجوز از ستاد کرونای استان و اعلام آمادگی بنیاد گیلان تشکیل شده است.



وی بیان کرد: پرونده یکصد نفر از متقاضیان تعیین درصد جانبازی به صورت حضوری، ۱۱۶ پرونده متقاضیان فاقد درصد بار اولی و ۶۰۰ فقره پرونده والدین معظم شهدا و خانواده های جانبازان واجد شرایط حق پرستاری نیز به صورت غیرحضوری طی این دو روز مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفته و آراء لازم صادر شد.



پاکاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازی را متشکل از ۹ نفر از پزشکان متخصص اعزامی از بنیاد کشور بیان کرد و گفت: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازی استان گیلان در بخش های تخصصی از جمله «ارتوپدی»، «اعصاب و روان»، «داخلی»، «چشم»، «گوش، حلق و بینی» و «جراحی عمومی» در دو نوبت صبح و عصر در مجتمع فرهنگی شاهد و ایثار رشت برگزار شد.

کد خبر 1013285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha