زنجیره کامل تولید و عرضه ام دی اف با راه‌اندازی کارخانه نوین چوب خوزستان

شریعتی در بازدید از عملیات اجرایی فاز دوم کارخانه تولید ام دی اف نوین چوب خوزستان گفت: با راه‌اندازی این کارخانه زنجیره تولید و عرضه ام دی اف به صورت کامل در خوزستان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» عصر امروز (جمعه 19 دی) در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی توسعه فاز دوم کارخانه شرکت نوین چوب خوزستان اظهار کرد: این کارخانه تولیدکننده محصولات ام دی اف است و اکنون با اضافه کردن خط پارکت و سایر خط های ملامینه و پرس و آغشته‌سازی، تولید و اشتغال را در سال جهش تولید افزایش داده است.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه کار دیگری که در این زمینه انجام شده، خرید یک دستگاه تولید ام دی اف از چوب و درخت است به جهت اینکه زنجیره تولید و عرضه تکمیل شود افزود: پیش از این ام دی اف را از ترکیه و تایلند وارد می‌کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی کارخانه تولید ام دی اف، از محصول اولیه تا محصول نهایی در این کارخانه انجام می‌شود تصریح کرد: همچنین کمک‌هایی صورت گرفته که تولید درخت هم در مجموعه‌ای که به آنها واگذار شده انجام می‌شود.

 

شریعتی اضافه کرد: این کار کاملا در جهت اقتصاد مقاومتی در سال جهش تولید برای کمک کردن به مصارف ارزی و انجام صادرات و ارزآوری برای کشور است که خوشبختانه در شرکت نوین چوب صورت گرفته و کار ارزنده‌ای است.

 

وی یاد آور شد: هزینه سنگینی صورت گرفت و وسایل کارخانه موجود است و به محض اینکه کارهای زیرساختی انجام شود امیدواریم که چند ماه آینده این کارخانه را هم به بهره‌برداری برسانیم.

 

کد خبر 1013288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha