ارسال ۶۰۰ اثر به جشنوار فیلم ایثار

حسینی از ارسال ۶۰۰ اثر به جشنوارملی فیلم ایثار خبر داد و گفت:اختتامیه این مراسم اواخر بهمن یا اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۹ برگزار می شود.

سید «مرتضی حسینی» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان درباره چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار گفت:چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار  با شعار «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همدلی اجتماعی و مقاومت اسلامی» تا 30 دی ماه 1399 تمدید شده است.

 

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امورایثارگران و دبیر جشنواره افزود:تاکنون 600 اثر در موضوعات مختلف به جشنواره ایثار  ارسال شده است.

 

وی بیان کرد:سبک زندگی اسلامی، ایثار و اقتصاد مقاومتی، جهش تولید، ایثار و جنگ نرم در فضای مجازی، ایثار و امید به زندگی، ایثار، امنیت و آرامش اجتماعی، ایثار اجتماعی نقش ایثارگران و بسیج مردمی در مقابله با کروناه ایثارگران حوزه سلامت، ایثار، محور مقاومت از موضوعات جشنواره است. همچنین نقش نماز، حجاب و عفاف در ایجاد تفکر ایثارگری اهمیت دارد.

 

وی تاکید کرد: آثار ارسالی باید بر اساس موضوعات اعلام شده باشد و حضور برای شرکت کنندگان داخلی و خارجی آزاد است.همچنین آثار ارسالی باید تولید سال 1398-1399 باشد.

 

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امورایثارگران و دبیر جشنواره اهداف این جشنواره را ترویج ایثار و شهادت، تبیین نقش محور مقاومت در پیشبرد نظام، تشویق و ترغیب فیلم سازان به ساخت برنامه ویژه ایثار، شهادت و همدلی و کشف وحمایت از استعداد را برشمرد.

 

حسینی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ایثار گفت: اختتامیه این مراسم اواخر بهمن یا اوایل اسفند ماه سال 1399 برگزار می شود.

کد خبر 1013334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha