راه اندازی  شبکه رابطان کانون های مساجد گامی در جهت راهبرد طرح ایران قوی است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت ثبت ویژه برنامه های انجام شده با همت کانون های فرهنگی هنری مساجد در سامانه فهما گفت: راه اندازی شبکه رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد گامی در جهت راهبرد طرح ایران قوی است.

به گزازش خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست شورای اداری که شنبه ۲۰ دی در سالن جلسات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار شد گفت: هدف از اجرای طرح ایران قوی رقابت در قالب زیست مومنانه ویژه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد است. 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با اشاره به اهمیت ثبت ویژه برنامه های انجام شده با همت کانون های فرهنگی هنری مساجد در سامانه فهما گفت: راه اندازی شبکه رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد گامی در جهت راهبرد طرح ایران قوی است.

 

وی ادامه داد: سخنان رهبرمعظم انقلاب به مناسبت ۱۹ دی در قالب اهمیت مطالبه گری مردم از مسئولان به ویژه در بحث پیاده سازی توصیه های رهبرمعظم انقلاب حائز اهمیت است و ضروری است به هر یک از آن نکات تأمل ویژه ای داشته باشیم.

 

شکری با اشاره به اینکه بسیاری از افراد قبله و خاستگاه فکری شان ایالات متحده آمریکا است بیان کرد: ضروری است نسبت به مطالبه گری و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک سرفصل اصلی در جهت تقویت توان و بنیه ملی توجه شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: روند همکاری و همراهی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در جریان راهبرد طرح ملی ایران قوی برمبنای صحت بیان و ثبت حقیقی فعالیت های کانون فرهنگی هنری مساجد قرار گرفته است و در حال حاضر ۱۳۳ کانون فرهنگی هنری در سطح استان مجوز الکترونیکی خود را دریافت کرده اند و این تعداد مبتنی بر آمار اخذ مجوزی ۵۰ درصدی کانون های فرهنگی هنری مساجد در هر یک از شهرستان های استان است. 

 

 

کد خبر 1013376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha