شهید سلیمانی برای اجرای فرامین رهبری هرگز تردید نکرد

اشک تلخ، از سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" به عنوان مالک اشتر انقلاب و شخصیتی کم نظیر یاد کرد که به معنای واقعی کلمه مطیع محض ولایت بود و هرگز برای اطلاعت از رهبری، تردیدی به دل راه نداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، صادق اشک تلخ  فرمانده سپاه زینبیون در جمع فرمانده و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: بنا بر فرمایشان رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی یک مکتب زنده و آموزه های ایشان باید به همگان ارائه شود. 

 

وی با اشاره به ویژگی های بارز سپهبد سلیمانی، ولایتمداری ایشان را از بارزترین آن ها عنوان کرد و گفت: آن شهید والامقام هرگز کوچکترین تردیدی برای انجام فرمایشات و فرامین رهبر معظم انقلاب به دل راه نداد. 

 

اشک تلخ تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی سرباز فداکار ولایت و مالک اشتر انقلاب بود که در دوران عمر پربرکتشان مجاهدت های زیادی در راه اسلام و انقلاب انجام دادند. 

 

این همرزم سپهبد سلیمانی تاکید کرد: حاج قاسم بارها ابهت پوشالی دشمنان انقلاب را در هم شکست و نبرد قهرمانانه وی با تروریست های داعش نام نیکش را برای همیشه جاودان ساخت. 

 

وی، خستگی ناپذیری، حس نوع دوستی، رفتار صمیمانه با نیروها و شجاع بودن را از دیگر ویژگی های بارز سپهبد سلیمانی عنوان کرد و گفت: مجموع این خصائص از وی چهره ای قهرمان و شخصیتی محبوب در جهان اسلام ساخته بود. 

 

اشک تلخ در پایان گفت: شخصیت حاج قاسم سلیمانی به گونه ای بود که رهبر معظم انقلاب در خصوص ایشان فرمودند که من هر شب ایشان را دعا و تحسین می کردم و حال در مقابل این شخصیت سر تعظیم فرود می آورم و این جمله معظم له به معنای آن است سردار دل ها نمونه بارز "اعلی علیئین" هستند. 

 

در این مراسم همچنین با اهدای لوح و هدیه از خانواده معظم شهیدان اشک تلخ و امیری و همچنین ۲تن از جانبازان عطالله چهری و عبدالرضا چهری تقدیر شد.

کد خبر 1013472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha