برگزیدگان مسابقه «# قهرمان_من شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» اعلام شد

بهارلویی گفت: همزمان با شهادت سردار دلها فراخوان مسابقه دلنوشته و نامه ای به سردار دل ها با عنوان «# قهرمان_من شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» ویژه اعضای کانون مهرپویان یانچشمه اعلام شد که برگزیدگان این مسابقه امروز در بستر فضای مجازی معرفی شد.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فراخوان مسابقه دلنوشته و نامه ای به سردار دل ها با عنوان «#قهرمان_من شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی» ویژه اعضای کانون مهرپویان یانچشمه اعلام شد که برگزیدگان این مسابقه امروز در بستر فضای مجازی معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: در قسمت دلنوشته و نامه ای به سردار، «صغری بهارلویی»، «حدیثه شکراللهی» و «امیرعلی عظیمی» به عنوان برگزیده معرفی شدند.

 

وی ابراز کرد: در قسمت مسابقه نقاشی، «نرگس شکراللهی»، «فاطیما سادات شکراللهی» و «امیرمحمد بهارلویی» از بین شرکت کنندگان برگزیده شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: از سایر شرکت کنندگان در مسابقه «#قهرمان_من شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» نیز تجليل به عمل می آید.

 

بهارلویی بابیان اینکه کانون فرهنگی هنری مهرپویان در همه مناسبت های مذهبی و ملی فعالیت های گسترده ای را در سطح محله و دهستان انجام می دهد، افزود: اجرای برنامه های تبلیغی به صورت هماهنگ، هوشمندانه و هنرمندانه با بهره گیری از توانمندی ها و بکارگیری رسانه‌های نوین در فضاهای مجازی و محیط ‌های اجتماعی از موثرترین اقدامات این کانون در طول سال و در مناسبت های مذهبی و ملی است.

 

خاطرنشان می شود: مسابقه عکس نوشته، دلنوشته و نامه به سردار دلها با موضوع «قهرمان من شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی» از نهم تا 15 دی به همت کانون فرهنگی هنری مهرپویان و پایگاه مقاومت بسیج شهدا یانچشمه برگزار شد.

 

کد خبر 1013500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha