حدود ۲ هزار دانش آموز، از داشتن تلفن همراه و تبلت محروم هستند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاروج گفت: در سطح شهرستان یک هزار و ۸۱۲ دانش آموز محروم از داشتن گوشی تلفن همراه یا تبلت هستند که فراوانی این دانش آموزان بیشتر در مقطع ابتدایی است.

«خلیل ذوقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: از این تعداد، یک هزار و 400 دانش آموز مقطع ابتدایی بدون تبلت و 356 نفر در متوسطه اول و 56 نفر در متوسطه دوم محروم از داشتن گوشی تلفن همراه هستند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاروج افزود: مشارکت خیران در برخورداری این دانش آموزان، روند آموزش را تسهیل و دغدغه های خانواده ها را کاهش می دهد.

 

ذوقی با اشاره به اینکه زیر ساخت های اینترنتی در 31 روستا با یک هزار دانش آموز فراهم نیست، گفت: برای کمک به تحصیل بهتر این دانش آموزان با تولید محتوا در قالب درسنامه و خودآموزها این اقلام توزیع و از سویی در روستاهای برخوردار از شبکه آموزش تلویزیون، بخشی از آموزش ها هم در این قالب ارائه می شود.

 

وی به توزیع لوح های فشرده و فصلنامه های آموزشی در بین این دانش آموزان اشاره کرد و گفت: در تهیه اقلام آموزشی از بهترین معلمان استانی و کشوری استفاده می شود تا محرومیت های دانش آموزان مانعی برای یادگیری آنان نباشد.

 

در شهرستان فاروج هشت هزار و 750 دانش آموز تحصیل می کنند.

کد خبر 1013513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha