برنامه قرآنی کانون فرهنگی هنری ائمه معصوم (ع) در مسجد جامع شهر هشتجین برپا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ائمه معصوم (ع) شهر هشتجین گفت: برنامه قرآنی با حضور نوجوانان عضو این کانون و امام جماعت مسجد جامع به مناسبت سالگرد ترور شهید سردار قاسم سلیمانی برپا شد.

«فردوس حاتمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: برنامه قرآنی با حضور نوجوانان عضو کانون فرهنگی هنری ائمه معصوم (ع) و امام جماعت مسجد جامع به مناسبت سالگرد ترور شهید سردار قاسم سلیمانی برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ائمه معصوم (ع) شهر هشتجین تصریح کرد: انس با قرآن کریم اعضای کانون را از ناهنجاری اجتماعی که در جنگ نرم دشمنان ایجاد کرده مصون می سازد و راهکاری برای ترویج سبک زندگی اسلامی است.

 

وی ادامه داد: فعالیت های قرآنی و فرهنگی این کانون برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» در پروفایل سامانه بچه های مسجد درج شده است و علاقمندان می توانند از برنامه های اجرایی این کانون از طریق سامانه مطلع شوند.

 

حاتمی اذعان داشت: برگزاری مسابقه ورزشی «پینگ پنگ» برای اعضا و فعالان در محل کانون از دیگر برنامه های اجرایی این کانون به همین مناسبت است.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ائمه معصوم (ع) افزود: در این دوره از مسابقه که با حضور نوجوانان عضو کانون برگزار شد از منتخبان برگزیده نیز تقدیر و تجلیل شد.

 

حاتمی تاکید کرد: تمامی برنامه های حضوری به دلیل شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی و فاصله گذاری اجتماعی اجرا شد.

 

کد خبر 1013540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha