بازدید معاون وزیر بهداشت از پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان اندیمشک

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز (شنبه ۲۰ دی) از طرح‌ها و پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «قاسم جان‌بابایی» معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه «فرهاد ابول‌نژادیان» رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و جمعی از مسئولان استانی و محلی از پروژه‌ها و طرح‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک از جمله بیمارستان امام رضا ( ع)، مرکز جامع چشم‌پزشکی و بیمارستان در حال احداث ۱۰۰ تختخوابی بازدید کرد.

 

در این بازدید میدانی که به منظور بررسی دقیق وضعیت این طرح‌ها انجام شد، نیازها و ملزومات لازم جهت راه‌اندازی سریع‌تر بیمارستان بخش الوارگرمسیری مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم جهت رفع این نیازها گرفته شد.

 

همچنین در حاشیه این بازدیدها برای مشکلات و موانع پروژه‌های بزرگ و مهمی از جمله مرکز جامع چشم‌پزشکی و بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی، گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

 

بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی اندیمشک با تجهیزات پیشرفته و مدرن به منظور برطرف کردن نیازهای درمانی این شهرستان در جنب پارک بزرگ در حال احداث است.

 

عملیات ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر بیدرویه از سال ۹۱ در زمینی به مساحت سه‌هزار مترمربع و زیربنای یک هزار و ۶۰۰ مترمربع آغاز شده است که علاوه بر تامین نیاز درمانی اهالی این منطقه، نقش مهمی در خدمت‌رسانی به مصدومان حوادث جاده‌ای محور ترانزیتی اندیمشک _ خرم آباد دارد.

 

کلینیک تخصصی چشم‌پزشکی نیز در زمینی به مساحت یک‌هزار متر مربع در حال احداث است و ۸۰۰ متر مربع زیربنا دارد که بالغ بر ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان برای احداث آن هزینه می‌شود.

کد خبر 1013564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha