نشست توجیهی مشورتی رابطین کانون های مساجد استان یزد برگزار شد

نشست توجیهی مشورتی رابطین کانون های مساجد استان یزد با حضور، مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری فهما کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست توجیهی مشورتی « رابطین کانون های مساجد استان یزد» با حضور حسین براتی، مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری فهما کشور برگزار شد.

مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری فهما کشور در این نششست گفت: استان یزد با پیشینه خوبی که در حوزه امورات مذهبی و کانون های فرهنگی هنری دارد که طبیعتا توقعات نیز از این استان زیاد است.

وی افزود: در طرح ملی ایران قوی امسال با توجه به این که تعداد کانون های مساجد استان یزد جز استان هایی است که تعداد قابل ملاحظه مجوزدار است می تواند در این فرایند سامانه بچه های مسجد به شکل حداکثری خود را معرفی کند و از موقعیت بسیار ارزشمندی که در این حوزه می تواند داشته باشند ایفای نقش داشته باشند.

براتی بیان کرد: یکی از مشکلات در روستاها در خصوص زیرساخت های اینترنتی است که شبکه رابطین نیز بدان اذعان دارند که امیدواریم بر این اساس تصمیم های ویژه ای در خصوص ثبت فعالیت ها انجام شود.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز در این نشست گفت: در نخستین طرح ملی فهما شاهد حضور پررنگ کانون های مساجد استان بودیم به نحوی که تعداد 38 کانون توانستند رتبه های برتر کشوری را به خود اختصاص دهند.

وی افزود: در سال جاری نیز فعالیت های کانون های مساجد در قالب طرح ملی « ایران قوی» برنامه ریزی شده است که امیدواریم شاهد این حضور پرشور باشیم.

در ادامه این مراسم نیز رابطین کانون ها در خصوص فعالیت های کانون های خود در طرح ملی ایران قوی و همچنین سامانه بچه های مسجد ارائه کردند.

کد خبر 1013575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha