طرح ملی « ایران قوی»، گامی موثر در جهت ارتقای فعالیت های حوزه مسجد در کشور است

براتی با اشاره به اجرای طرح ملی « ایران قوی» توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور گفت: این طرح گامی موثر در جهت ارتقای فعالیت های حوزه مسجد در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «حسین براتی» پیش از ظهر امروز در نشست با مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد به عنوان یکی از استان های فعال در زمینه طرح ملی فهما است که امیدواریم در سال جاری نیز در طرح ملی ایران قوی بتواند بدرخشد.

وی با اشاره به برگزاری طرح ملی ایران قوی گفت: با توجه به شرایط کرونا اقتضا شد که فعالیت های کانون های مساجد در سطح کشور به صورت متفاوت از سال گذشته تعریف شود که در قالب طرح ملی « ایران قوی» و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری انتخاب و آغاز به کار کرد.

مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری فهما کشور ادامه داد: در هر استان ستاد هماهنگی کانون های مساجد دارای شورای هماهنگی است که در استان یزد نیز این شورا فعال شده است که امیدواریم تا پایان سال بتواند جلسات خود را برگزار کند و از ظرفیت های استانی در جهت حمایت از فعالیت های مساجد استفاده کند.

براتی با اشاره به فعالیت های ستاد کانون های مساجد کشور در قالب 3 شبستان و 12 رواق گفت: امسال به واسطه ویژگی های استان های مختلف این رواق ها به استان های مختلف واگذار شده است که استان یزد نیز به واسطه حضور نویسندگان کشوری از جمله حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد میزبان رواق قلم است.

وی گفت: تمام تلاش ما به عنوان خادمین حوزه مسجد، حضوری فعال در زمینه طرح ملی « ایران قوی» است و امیدواریم ستاد استان نیز در این مسیر گام های اساسی بردارد.

کد خبر 1013578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha