بهره مندی ۴۶۷ نفر از معتادان بهبود یافته در فارس از آموزش های مهارتی و شغلی

کرمی گفت: ۴۶۷ نفر از معتادان بهبود یافته در فارس در ۹ ماهه گذشته به صورت رایگان و تحت نظر مربیان مجرب اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای از آموزش های مهارتی و شغلی بهره مند شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سلیمان کرمی»، امروز (شنبه 20 دی) در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ‌ای فارس بر نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ ای در اشتغال معتادان بهبود یافته تاکید کرد و گفت: این آموزش ها موجب تسهیل اشتغال آنان می شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس افزود: کسب مهارت های آموزشی و فنی در چرخه بهبودی معتادان نقش موثری دارد و موجب تقویت خود باوری آنها نیز می شود.

وی اضافه کرد: لازم است تا با بررسی استعدادهای مهارتی این افراد، آموزش های فنی و مهارتی منطبق با استعدادشان به آنها ارائه شود تا توانمند شوند.

کرمی تاکید کرد: بهبود یافتگان اعتیاد با کسب مهارت های فنی و حرفه ای می توانند به بازار کار برگردند که نقش مطلوبی در جلوگیری از بازگشت مجدد آنها به سمت اعتیاد دارد.

وی اعلام کرد: 467 نفر از معتادان بهبود یافته در فارس در 9 ماهه گذشته به صورت رایگان و تحت نظر مربیان مجرب اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای از آموزش های مهارتی و شغلی نظیر جوشکاری، برقکاری ساختمان، پرورش زنبورعسل و قارچ و ... در مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان موضوع ماده ۱۶ شیراز بهره مند شده اند.

کد خبر 1013588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha