کیفیت کالاها نقش مهمی در موفقیت صادرات کالا به عمان دارد

ضرابی گفت: برخورداری کیفیت در کالاها نقش مهمی در موفقیت صادرات کالا به عمان دارد که باید مورد توجه بازرگانان ما قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محسن ضرابی»، امروز (شنبه 20 دی) در وبینار بررسی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه بازار عمان در اتاق بازرگانی فارس گفت: یکی از دلایل ایجاد بستر مناسب برای انجام روابط اقتصادی، ثبات در روابط سیاسی ايران و عمان است.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان افزود: با وجود اینکه روابط ایران و عمان قدمت دیرینه دارد اما حجم مبادلات اقتصادی 2 کشور کافی و رضایت بخش نیست.

وی اضافه کرد: عدم وجود زیرساخت های مناسب موجب کاهش سهم تجار و بازرگانان ایران در زمینه صادرات به عمان شده است و عمان می تواند به پایگاه صادرات تجار و بازرگانان ما تبدیل شود زیرا زیرساخت های مناسبی برای انجام مبادلات اقتصادی دارد.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان تاکید کرد: کشور عمان، سومین پول قدرتمند جهان را به خود اختصاص داده است و برخورداری کیفیت در کالاها نقش مهمی در موفقیت صادرات کالا به عمان دارد که باید مورد توجه بازرگانان ما قرار بگیرد.

ضرابی ادامه داد: حوزه های آموزش، صنعت، معدن و گردشگری زمینه مطلوب و مورد توجه عمان هستند که می تواند در گسترش مراودات تجاری 2 طرف موثر واقع شود.

وی تصریح کرد: تلاش ما ایجاد رابطه پایدار بین بخش خصوصی استان فارس و بخش خصوصی عمان است تا روابط تجاری 2 طرف تسهیل شود.

کد خبر 1013637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha