رهبری نقشه های دشمنان در زمینه واکسن های آمریکایی و انگلیسی را نقش برآب کرد

ویسی گفت: مقام عظمای ولایت با نگاه آینده نگرانه و هوشمندانه خود همه نقش های دشمنان را در زمینه واکسن های آمریکایی و انگلیسی فایزر نقش بر آب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین غبارروبی گلزار شهدای روستای ایدنک به مناسبت دهه «بصیریت و میثاق امت با ولایت» و به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم امروز (۲۰ دی ماه) با حضور فرمانده ناحیه مقاومت لنده و بسیجیان این روستا برگزار شد.

 

«روح الله ویسی» در این آئین ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه ۱۵ شهید گلگون کفن روستای ایدنک، گفت: انقلاب اسلامی ما ثمره خون صدها هزار شهید و مدافعان حرمی است که با نثار جان خویش، اجازه ندادند کوچک ترین آسیبی در چهار دهه گذشته به این انقلاب وارد شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان لنده اظهار کرد: پایداری و استمرار انقلاب اسلامی ما مرهون همین جان فشانی ها، ایثارگری ها و رشادت ها است که تاریخ در زمینه این حماسه آفرینی ها همواره آنان را جزئی از چهره های ماندگار در خود ثبت کرده است.

 

وی ادامه داد: سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در روز جمعه و بیان برخی مباحث کلیدی و راهبردی، نشان از توجه ویژه به همه مباحث به خصوص آینده نگری ژرف ایشان در خصوص توطئه های دشمنان در ابعاد و لایه های مختلف است.

 

ویسی یادآور شد: مقام عظمای ولایت با نگاه آینده نگرانه و هوشمندانه خود همه نقش های دشمنان را در زمینه واکسن های آمریکایی و انگلیسی فایزر نقش بر آب کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان لنده گفت: توجه به دانش و نبوغ دانشمندان داخلی و حمایت از تولیدات آنان و توانمندشدن در این حوزه یکی از مهم ترین تاکیدهای مقام معظم رهبری در چندسال گذشته بر پایه «ما باید قوی باشیم» است که بارها در سخنرانی های مختلف بر آن تاکید کردند.

کد خبر 1013684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha