روند نزولی کرونا در پیشوا / رنگ پیشوا آبی شد

فرماندار شهرستان پیشوا از روند نزولی کرونا در پیشوا خبر داد و تصریح کرد، اکنون این شهرستان در وضعیت آبی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چند هفته گذشته با تلاش متولیان امر و همکاری خوب مردم در رعایت پروتکل‌ها، روند کرونا در پیشوا نزولی بوده و اکنون این شهرستان در وضعیت آبی قرار دارد.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: بر اساس مصوبه دولت، شهرهایی که تعداد تست «پی‌. سی‌. آر» مثبت آن ۲ در صد هزار بوده و شرایط کرونا در آنها نزولی باشد، در شرایط آبی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط، همه مشاغل با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند افزود: منع تردد بین شهری در پیشوا وجود ندارد اما منع تردد از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح همچنان برقرار است.

عباسی عنوان داشت: فعالیت مشاغل فرهنگی و آموزشی در مناطق آبی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا در دست بررسی است که در صورت تصمیم‌گیری، ابلاغ و اطلاع‌رسانی می‌گردد.

فرماندار پیشوا اظهار داشت: در حال حاضر باید تلاش کنیم با اقدامات پیشگیرانه این وضعیت را ثابت نگه داشته و از موج جدید کرونا جلوگیری نمائیم لذا از همکاری همه مسئولان، دغدغه‌مندان و دلسوزان شهرستان به ویژه همراهی مردم شریف منطقه تشکر کرده و امیدواریم با استمرار و تداوم این همکاری‌ها شاهد قطع کامل زنجیره کرونا باشیم.

کد خبر 1013692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha