مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت محدودیت‌ها کمک کار کاهش شیوع کرونا باشند

توحیدی مقدم گفت: مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت محدودیت‌ها ، برای کاهش شیوع بیماری کرونا همکاری کنند.

«عبدالجواد توحیدی مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: نکا اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است و با برگزاری ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری نکا مقرر شد تا محدودیت های بیشتری از 21 دی ماه در این شهرستان اجرایی شود.

 

فرماندار نکا افزود: این شهرستان با افزایش مبتلایان به کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته و مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های لازم، برای کاهش شیوع بیماری کرونا همکاری کنند.

 

وی بیان کرد: ورود خودرو غیر بومی به نکا با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان، ممنوع است و خودروهای پلاک بومی نیز از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد حق تردد در شهر را نخواهند داشت و در صورت تردد توسط پلیس و دوربین جریمه خواهند شد.

 

توحیدی مقدم با اعلام اینکه شهروندان در شناسایی، قرنطینه و درمان بیماران باید با ستاد مقابله با کرونا همکاری کنند، خاطر نشان کرد: فعالیت های تمام صنوف به جز صنوف گروه یک ممنوع می باشد.

 

فرماندار نکا یادآور شد: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا جهان را درگیر خود کرده و بهترین راهکار قطع زنجیره انتقال آن، ماندن در خانه، خودداری از سفر و رعایت پروتکل های بهداشتی است .

کد خبر 1013699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha