برگزاری هفتمین دوره انتخابات خانه مطبوعات کرمانشاه به صورت الکترونیکی

فاضلی زاد، گفت: انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کرمانشاه همزمان با ۷ استان دیگر به صورت الکترونیک برگزار می شود.

 بهرام فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: بعد از پایان انتخابات براساس اساسنامه، هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات برای مدت سه سال انتخاب خواهند شد.

 

وی خاطر نشان کرد:براساس اساسنامه از بین اعضایی که عضو سامانه خانه مطبوعات شده‌اند، یک نفر از سرپرستان خبرگزاری‌ها، یک نفر از سرپرستان روزنامه‌های سراسری، دو نفر از مدیران مسئول رسانه‌های محلی و سه نفر از بین خبرنگاران برای عضویت در هیئت مدیره انتخاب می شوند.

 

فاضلی زاد، تصریح کرد: علاوه بر انتخاب هفت عضو اصلی هیئت مدیره، ۲ نفر بازرسی خانه مطبوعات نیز انتخاب خواهند شد.

 

مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به نقش خبرنگار در جامعه، اظهارکرد: ما در حوزه فرهنگ و هنر همواره از ظرفیت  خبرنگاران در راستای تحقق اهداف عالیه سازمان بهره برده ایم ، فعالان عرصه خبر و رسانه در تمامی مراحل توسعه کشور، با حساسیت و مسوولیت‌پذیری، همگام با مسوولان و همراه با مردم بوده‌اند.

 

وی تاکید کرد: دقت نظر،‌ توجه به مطالبات مردم، ازخودگذشتگی در بسیاری از مسائل و دغدغه‌های شخصی، از مهم­ترین ویژگی‌ها و رسالت­‌های خبرنگاری است.

 

فاضلی زاد در پایان گفت: ما همواره حامی خبرنگاران  و هنرمندان استان بوده و هستیم و از هیچ تلاشی در راستای کمک به این اقشار کوتاهی نخواهیم کرد.

 

 

کد خبر 1013717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha