اقتصاد با کوچک سازی دولت شکوفا می شود

جمالی پور گفت: با کوچک سازی دولت اقتصاد شکوفا شده و اینگونه نقش آفرینی مردم هم بیشتر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هدایت الله جمالی پور» در دیدار با شورای بسیج رسانه استان که شب گذشته (شنبه 20 دی) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: یکی از عللی که سبب شده قزوین تاکنون نتوانسته به توسعه واقعی دست یابد وضعیت بودجه این استان است.

 

استاندار قزوین ادامه داد: البته ما از سال گذشته تمامی تلاش خود را به کار گرفته ایم تا وضعیت بودجه استان بهبود یابد و بتوانیم توسعه هرچه بیشتر این استان را داشته باشیم.

 

وی با اشاره به ضرورت خدمت به مردم عنوان کرد: امروز دشمن تمام ظرفیت خود را برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و دولت به کار بسته است از همین رو باید در برابر این توطئه دشمن هوشیارانه عمل کنیم و برای ساختن و آبادانی استان همه کمک کنیم و اختلافات سیاسی را در این مسیر کنار گذاریم.

 

جمالی پور با اشاره به نقش رسانه ها در ایجاد وحدت و انسجام در جامعه اعلام کرد: رسانه های استان در حفظ انسجام و وحدت در جامعه خوب و بی نظیر عمل کرده اند و امیدواریم این روحیه همدلی به فعالان و نخبگان سیاسی استان هم منتقل شود و همه در مسیر وحدت قدم برداریم.

 

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور اظهار کرد: با کوچک سازی دولت اقتصاد شکوفا شده و اینگونه نقش آفرینی مردم هم بیشتر می شود و باید در این جهت قدم برداریم.

 

استاندار قزوین خاطر نشان کرد: دغدغه بسیج رسانه حفظ نظام و توسعه کشور است و این دغدغه قابل احترام بوده و همه باید با چنین دغدغه ای حرکت کنیم.

 

وی در پایان با اشاره به اتفاقات اخیر در آمریکا یادآور شد: ترامپ جنایات های متعدد ضدبشری را علیه مردم ما و مردم کشورهای مختلف مرتکب شده است و امروز با حقارت تمام در حال بیرون راندن او از کاخ سفید هستند و این امر بیانگر پیروزی مقاومت مردم ایران در برابر استکبار جهانی است.

کد خبر 1013728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha