پرداخت ۴ هزار و ۶۵ مورد تسهیلات حمایتی کرونا در شهرستان همدان

آذرمی گفت: روند پرداخت تسهیلات حمایتی بنگاه های آسیب دیده از کرونا در شهرستان همدان ادامه دارد و تا کنون ۴ هزار و ۶۵ مورد تسهیلات حمایتی پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان ، « یزدان آذرمی»  در کمیته پشتیبانی و امور اقتصادی ستاد کرونای شهرستان همدان گفت : همه گیری ویروس کرونا مشکلاتی را بویژه برای اصناف و فعالان بخش صنعت پیش آورده است.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان افزود: عوارض اجتماعی و اقتصادی مترتب از برخورد پیشگیرانه ویروس کرونا اقشار مختلفی را متضرر کرده است .

 

 وی با اشاره به عدم استقبال برخی اصناف از تسهیلات کرونایی خواستار آسیب شناسی این موضوع شد و اضافه کرد : بانک های عامل شهرستان جمع بندی خود را در این خصوص احصا و منعکس کنند .

 

 آزرمی تاکید کرد: کل تسهیلات حمایتی، پرداخت شده به بنگاه های آسیب دیده از کرونا درشهرستان همدان 4 هزار و 65 مورد با اعتباری بالغ بر 502 میلیارد ریال می باشد .

 

وی گفت: بانک های عامل و اداره کار شهرستان نسبت به بروزرسانی اطلاعات خود از سیستم کارا اقدام کرده و پرونده های راکد را تعیین تکلیف کنند .

 

این مقام مسئول عنوان کرد : تعداد یک هزار و 639 پرونده نیز با اعتباری بالغ بر 485 میلیارد ریال در دست بررسی و تکمیل مدارک است .

 

کد خبر 1013742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha