سفر یک روزه مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری فهما کشور به استان یزد

مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری فهما کشور با حضور در یزد از فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حسین براتی مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری فهما کشور روز گذشته در سفری یک روزه از فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد بازدید کرد.

در ابتدای حضور مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری فهما کشور در استان، وی با مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد دیدار و گفت و گو کرد و در خصوص شورای سیاستگذاری کانون های مساجد استان و اهمیت برگزاری این نشست ها مطالبی را ارائه کردند.

 

 

در ادامه این حضور نیز مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری فهما کشور در نشست مجازی رابطین کانون های مساجد استان یزد شرکت کرد و در خصوص آخرین اقدامات ستاد در طرح ملی ایران قوی مطالبی را ارائه کرد.

وی همچنین در خصوص اهمیت توجه ویژه ستاد استان یزد به طرح ملی ایران قوی و همچنین حضور فعال کانون های مساجد استان در این طرح تاکید کرد و در پایان این نشست نیز مدیران و رابطان کانون های مساجد استان یزد نیز مطالب خود را ارائه کردند.

 

 

دیدار با کارشناسان ستاد و همچنین بررسی ستاد فهمای استان در سطح ملی ایران قوی و همچنین آخرین اقدامات این ستاد نیز به عنوان دستورالعمل های این نشست بود.

بازدید از کانون  غدیر یزد و گروه سرود فجر جاوید نیز به عنوان یکی دیگر از برنامه های این سفر یک روزه بود که حسین براتی با حضور در کانون غدیرد ر خصوص اقدامات این کانون در طرح ملی ایران قوی آشنا شد.

وی در این بازدید گفت: کانون غدیر یزد به عنوان یکی از کانون های فعال در سطح کشور است که در زمینه سرود نیز در نخستین رویداد ملی فهما توانست رتبه های خوبی را بدست بیاورد.
 

براتی بیان کرد: در طرح ملی ایران قوی نیز بر اساس رواق های مختلفی که وجود دارد کانون ها می توانند فعالیت های خود را ثبت کنند و در این راستا نیز امیدواریم بار دیگر این کانون بتواند در سطح کشور بدرخشد و رتبه های برتر کشوری را به خود اختصاص دهد.

مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری فهما کشور در ادامه نیز از کانون باب الحوائج یزد بازدید کرد و در خصوص فعالیت های این کانون نیز مطالبی را ارائه کرد.

 

 

مرتضی تیموری، مسئول کانون باب الحوائج یزد نیز در این بازدید گفت: کانون باب الحوائج یزد در دوران کرونا توانسته اقدامات خوبی را در سطح منطقه و محل داشته باشد و با همکاری خیرین و نهادهای مختلف توانسته چندین مرحله تهیه و توزیع بسته های معیشتی را داشته باشد.

 

کد خبر 1013751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha