برگزاری مسابقه «نامه به شهید سلیمانی» در جهرم

زارعی گفت: به همت پایگاه مقاومت «شهید حاج قاسم سلیمانی» جهرم مسابقه «نامه به شهید سلیمانی» برگزار می شود.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پایگاه مقاومت بسیج «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» شهرستان جهرم با همکاری بسیج ادارات شهرستان، مسابقه نامه‌نگاری با موضوع «مرد میدان، حاج‌قاسم سلیمانی» را برگزار می‌کند.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه این مسابقه ویژه پیشکسوتان جهاد و شهادت و همه عموم مردم   شهیدپرور جهرم است، افزود: در این مسابقه، علاقمندان می‌توانند خطاب به سپهبد «شهید حاج ‌قاسم سلیمانی»، نامه بنویسند و به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

 

وی با اشاره به شرایط شرکت در این مسابقه، عنوان کرد: برای شرکت در مسابقه نامه به سردار سلیمانی محدودیتی در تعداد نامه‌ها وجود ندارد.

 

زارعی با اشاره به اینکه نامه نباید بیشتر از «یک صفحه» باشد، خاطرنشان کرد: درج اطلاعات فردی شامل نام و نام‌خانوادگی، شماره تماس، نشانی، سن در نامه‌های ارسالی الزامی است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم عنوان کرد: پایگاه مقاومت «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» شهرستان جهرم حق چاپ آثار رسیده به این مسابقه را دارد.

 

وی به موضوع نامه های ارسالی اشاره کرد و گفت:  قهرمان من، سردار دل‌ها، سرباز خمینی، زنده‌باد فرمانده، ما همه سلیمانی هستیم و مرد میدان از موضوعات این مسابقه نامه نگاری است.

 

زارعی مهلت ارسال آثار به این مسابقه را تا هفتم بهمن ماه عنوان کرد و اظهار داشت: در پایان به ۱۴ نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه جایزه 50 هزار تومانی اهدا می شود.

 

وی به روش ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به صورت حضوری به پایگاه مقاومت «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» تحویل داده و یا ارسال تصویر نامه به نشانی را به رایانامه  moje.mosavi۵۵@gmail.com ارسال کنند.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه آثار برگزیده پس از داوری در قالب کتاب، به چاپ می رسد، تصریح کرد: همچنین شرکت‌کننده‌ها می‌توانند عکس و هرگونه تصاویر کمیاب  شهید والامقام را نیز در بخش مسابقه تمثال مبارک سردار ارسال کنند.

 

کد خبر 1013791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha