برگزاری یادواره مجازی سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی»و شهدای محور ممقاومت

به همت کانون فرهنگی و هنری ام ابیها (س) سرآسیاب، یادواره مجازی سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و شهدای محور مقاومت برگزار شد.

«علیرضا دولت آبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن سالروز شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی»، شهید ابومهدی المهندس و شهدای محور مقاومت، برنامه های مختلفی از طرف کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده و یا درحال برگزاری است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کانون فرهنگی و هنری ام ابیها (س) سرآسیاب بهمئی نیز یکی از کانون هایی است که یادواره مجازی شهدای محور مقاومت به ویژه سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» را در فالب یک وبینار با حضور نوجوانان و جوانان برگزار کرد.

 

وی آشنایی نسل نوجوان و جوان جامعه با سیره و منش شهدا به ویژه شهدای محور مقاومت را از جمله اهداف برگزاری این یادواره مجازی دانست.

 

دولت آبادی با اشاره به اینکه برنامه های گرامی داشت یاد و خاطره سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی»، شهید ابومهدی المهندس و شهدای محور مقاومت تا پایان سال ادامه خواهد داشت، گفت: در این آئین ها ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی به ویژه ولایت مداری، مردم داری و از جان گذشتگی این شهید والامقام در راه اهداف و آرمان های انقلاب و اسلام بیان می شود.

کد خبر 1013804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha