تجلیل از منتخبان جشنواره ادبی و هنری «شهید سلیمانی» در کانون «امام صادق (ع)»

صادقی گفت: در آیینی از منتخبان جشنواره ادبی و هنری «سردار شهید قاسم سلیمانی» در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» تجلیل شد.

«محمد جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با اولین سالروز شهادت سردار رشید اسلام «شهید قاسم سلیمانی»، برنامه های مختلفی از سوی کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» به اجرا در آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: از جمله ای برنامه ها برگزاری مسابقات ادبی و هنری ویژه سنین مختلف بود که در سالروز شهادت سردار دلها با برپایی ایستگاه در جنب مسجد انجام شد.

 

وی به برگزاری برنامه هایی ویژه کودکان و نوجوانان نیز اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه با برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان به اجرای برنامه اقدام شد که در این زمینه با استقبال کودکان مواجه بودیم.

 

صادقی اضافه کرد:  در این راستا به ۲۳ کودک و نوجوان هنرمند که در مسابقه نقاشی به مناسبت سالگرد شهادت «شهید حاج قاسم سلیمانی» شرکت کردند لوازم التحریر مزین و منقش به تصویر شهید سلیمانی به رسم یادبود اهدا شد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین به افرادی که در راستای این برنامه به اجرای دکلمه و مسابقه دلنوشته با موضوع سردار دلها، اقدام کرده بودند نیز هدایایی تقدیم شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» بیان کرد: هشت نفر از افرادی که در مسابقه چهارگزینه ای شرکت داشتند نیز به قید قرعه جوایز نقدی اهدا شده است.

 

وی به برنامه های این کانون فرهنگی و هنری در راستای بزرگداشت یاد و خاطره سردار «شهید حاج قاسم سلیمانی» اشاره کرد و اظهار داشت: پخش کلیپ و نماهنگ های مختلف با موضوع سردار دلها از جمله برنامه هایی بود که به همت بچه های مسجد انجام شد.

 

صادقی به دیگر برنامه های انجام شده در این کانون فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: روایتگری توسط راوی دفاع مقدس نیز دیگر برنامه ای بود که به بهانه نخستین سالروز شهادت «شهید قاسم سلیمانی» برگزار شد.

 

به گزارش شبستان، ویژه برنامه های بزرگداشت سالروز شهادت «سردار شهید قاسم سلیمانی» در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در آمده است.

کد خبر 1013806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha