ضرورت تحول در شبکه پستی متناسب با نیازهای فعلی مردم

حجت الاسلام سپهوند، اداره پست را به عنوان یکی از دستگاه های مهم و اساسی در کشور عنوان کرد و گفت: در شبکه پستی متناسب با نیازهای فعلی مردم باید تحولاتی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«علی سپهوند»، امروز(21دی) در دیدار با رئیس جدید اداره پست شهرستان ازنا اظهار داشت: اداره پست به عنوان یکی از دستگاه های مهم و اساسی در کشور است.

 

امام جمعه ازنا گفت: اداره پست نقش مهمی در کاهش تردد و هزینه ها ایفا می کند، به خصوص در شرایط کنونی که خدمات متعددی به این شبکه واگذار شده و این رسالت را سنگین و گسترده تر از گذشته نموده است.

 

وی خواستار تحول در شبکه پستی متناسب با نیازهای فعلی مردم شد و افزود: با توجه به رشد علم و تکنولوژی در جامعه و پیشرفت صنعت ارتباطات، پست باید پیشگام در ارائه خدمات جدید پستی در کشور باشد واین خدمات به سهولت در اختیار مردم قرار گیرد.

 

حجت الاسلام سپهوند امانت داری را از بارزترین صفات کارکنان این نهاد برشمرد و اذعان داشت: مردم به واسطه امانت داری و حفاظت از مرسولات مختلف و انجام درست و سریع  خدمات، به پست اعتماد بالایی دارند و این اعتماد، مهم ترین سرمایه مجموعه پست به حساب می آید.

 

گفتنی است، در ادامه بیرانوند، رییس اداره پست شهرستان ازنا به معرفی خدمات نوین شبکه پست اشاره کرد و گفت: از طریق ۴۸۳ واحد پستی در استان، خدمات جدید پستی به سهولت در اختیار مردم قرار می گیرد و هدف پست ارائه خدمات پستی به مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

کد خبر 1013845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha