سامانه پنجره واحد پرداخت آنلاین با هدف رشد سرمایه گذاری در منطقه اقتصادی پیام راه اندازی شد

ثناگو مطلق با اشاره به اهمیت رشد سرمایه گذاری در عرصه صادرات و واردات گفت: سامانه پنجره واحد پرداخت آنلاین با هدف رشد سرمایه گذاری در منطقه اقتصادی پیام راه اندازی شد.

« نادر ثناگومطلق» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اعلام خبر راه اندازی سامانه کسب و کار در منطقه اقتصادی پیام استان البرز گفت: سرعت بخشی با هدف خدمت رسانی به واحدهای صنعتی و تولید مستقر در منطقه اقتصادی پیام از اولویت های اجرایی این منطقه است.

 

مدیرعامل فرودگاه پیام استان البرز افزود: هدف از اجرای سامانه پنجره واحد پرداخت آنلاین، رشد صادرات، واردات و سرمایه گذاری است.

 

وی با اشاره به اهمیت ارائه مجوزهای لازم برای فعالیت های خدماتی و نظارتی بیان کرد: امکان ارائه مجوزهای لازم برای صادرکنندگان و واردکنندگان همچنین سرمایه گذاران در این منطقه راه اندازی شده است.

 

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های اجرایی در جهت رفاه حال تولیدکنندگان و صادرکنندگان در منطقه اقتصادی پیام استان البرز، ایجاد سامانه پرداخت آنلاین برای این واحدهای تجاری، صنعتی، خدماتی و ... است.

 

مدیرعامل منطقه اقتصادی پیام استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: با راه اندازی سامانه کسب و کار الکترونیک امکان پرداختی ها در قالب هزینه اجاره زمین، ساختمان، سوله ، انبارداری و هزینه هایی از این دست را فراهم کرده است.

 

کد خبر 1013849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha