داعش و دیگر گروه های تروریستی ساخته و پرداخته آمریکای هستند

حجت الاسلام سرایی گفت: داعش و دیگر گروه های تروریستی وحشی در منطقه هم ساخته و پرداخته دست همین استکبار و در راس آن ها آمریکای جنایتکار بود.

به گزرش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام «عبدالرحیم سرایی» امروز در جمع پاسداران سپاه عاشورا اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس، در مقابل آماج حملات دشمنان ایستادگی کرد و اکنون در اوج اقتدار و توان دفاعی و نظامی جواب هرگونه خطای راهبردی آن ها را خواهد داد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی افزود: به برکت خون شهدا است که درخت انقلاب اسلامی هم اکنون با ریشه‌ای قوی و تنومند در مقابل شرق و غرب و استکبار جهانی ایستادگی کرده است.

وی تصریح کرد: داعش و دیگر گروه های تروریستی وحشی در منطقه هم ساخته و پرداخته دست همین استکبار و در راس آن ها آمریکای جنایتکار بود و به همین خاطر است که قهرمان ملی، سردار سلیمانی هم در مقابل داعش مبارزه و در واقع هم در مقابل آمریکا مبارزه و جهاد می کرد.

سرایی در پایان ضمن محکومیت مجدد اقدامات مجرمانه سردمداران آمریکا و بخصوص اقدام نابخردانه آن ها در ترور سردار سلیمانی یادآور شد: پس از شهادت سردار سلیمانی، در همان روز رئیس جمهور آمریکا در توئیتی خباثت ورزانه پرچم آمریکا را قرار داد تا بار دیگر به جهانیان اثبات شود که رذایل و ستم آن ها تمامی ندارد.

کد خبر 1013872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha