توزیع ۸۰ بسته گوشت گرم به همت کانون امام حسین سراب

فعالان کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) سراب، ۲ رأس گوسفند تهیه و همزمان با ایام فاطمیه، ذبح وم یان خانواده های محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع کردند.

«ابوالفضل ابراهیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: کمک مؤمنانه به همّت کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) در راستای تحقّق توصیه مقام معظّم رهبری و با هدف کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در دومین مرحله با خرید و ذبح ۲ رأس گوسفند اجرایی شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام حسین مسجد امام حسین(ع) لاله قبا سراب گفت: این اقدام جهادی جوانان مسجد به مناسبت ایام فاطمیه و احسان فاطمی و با هدف حمایت از اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا و نیازمند منطقه در رواق همدلی طرح ملی «ایران قوی» انجام شده و در طی چندین مرحله نیز ادامه خواهد داشت.

ابراهیمی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) با همکاری خیرین و با هدف کمک به محرومان آسیب پذیر، ۲ رأس گوسفند به مبلغ ۹ میلیون تومان خریداری و در قالب احسان فاطمی ذبح نموده و گوشت های قربانی را در قالب ۸۰ بسته با رعایت کامل موارد بهداشتی، اهدا کردند.

وی خرید و ذبح ۳ رأس گوسفند به ارزش ۷ میلیون تومان، خرید و توزیع ۵۰۰کیلو گرم میوه در شب یلدا  به ارزش ۵ میلیون تومان را از دیگر اقدامات کانون و مسجد برشمرد.

ابراهیمی افزود: با توجّه به اینکه حفظ و صیانت از آبرو و کرامات انسانی افراد همواره مورد تاکید بوده است؛ تمام مراحل توزیع بسته های گوشت و دیگر بسته ها توسّط فعّالان کانون به صورت شبانه و محرمانه در درب منازل این عزیزان انجام شده است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام حسین مسجد امام حسین(ع) لاله قبا سراب با تشکّر صمیمانه از کلیه خیّرین و فعّالان کانون و مسجد که با مشارکت خود، این امور مهم را محقّق می سازند، خاطرنشان کرد: ویژه برنامه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به مدت ۵ شب بعد از نماز مغرب وعشا با مشارکت کانون محله ای آستان قدس رضوی مسجد و با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از تاریخ  ۹۹/۱۰/۲۴ تا ۹۹/۱۰/۲۸ برگزار خواهد شد.

کد خبر 1013693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha