کار فرهنگی عقیدتی مصداق حرکت جهادی است

حجت الاسلام سرایی گفت: کسی که وقت خود را برای تربیت نسل جوان و نوجوان انقلابی صرف می کند؛ کاری بسیار ارزشمند انجام داده و مصداق یک حرکت جهادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ حجت‌الاسلام «رحیم سرایی» امروز در همایش مشترک روحانیان و فرماندهان پایگاه های حوزه امام رضا (ع) سپاه ناحیه غدیر تبریز، اظهار داشت: فلسفه وجودی بسیج تربیت نسل جوان و عبد صالح است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی افزود: امرو به شدت نیازمند تشریح مبانی ولایت فقیه به نوجوانان بسیجی هستیم تا از همین سنین پایین، ولی فقیه زمان خود را بشناسند و در اطاعت و فرمانبری وی کوتاهی نکنند.

وی اظهار داشت: تمامی نهادها و ارگان های فرهنگی و عقیدتی از جمله بسیج باید در جذب حداکثری جوانان همت داشته باشند چرا که حضور نوجوانان و جوانان در مساجد، زینت افزای این مکان الهی و مقدس خواهد بود و کشور برای داشتن در تراز اقنلاب اسلامی باید آماده شود.

نجفقلی زاده سرایی اضافه کرد: کسی که وقت خود را برای تربیت نسل جوان و نوجوان انقلابی صرف و بدون هیچ چشم داشتی برنامه‌های مختلف فرهنگی و عقیدتی و سیاسی را اجرا می کند کاری بسیار ارزشمند انجام داده و مصداق یک حرکت جهادی است.

وی با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ویژگی های شخصیتی آن شهید بزرگوار، گفت: شاخصه‌های تعبد، اخلاص، تکلیف‌گرایی و روحیه جهادی این شهید موجب شد که در مبارزه با اسراییل غاصب و آمریکای جهانخوار پیروز میدان باشد و سردار دل ها لقب بگیرد.

کد خبر 1013164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha