جلد سوم کتاب «به وقت زیارت» در تبریز منتشر شد

جلد سوم کتاب «به وقت زیارت» که در برگیرنده خاطراتی از دیدار با خانواده معظم شهدا است به قلم «اسماعیل وکیل‌زاده» به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، جلد سوم کتاب «به وقت زیارت» که دربرگیرنده خاطراتی از دیدار با خانواده معظم شهدا است به قلم «اسماعیل وکیل‌زاده» به چاپ رسید. 

اثر فوق شامل خاطرات دیدار با 58 خانواده شهید دفاع مقدس است که به اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی و با همکاری بنیاد شهید استان و توسط انتشارات «معبر آسمانی» به چاپ رسیده است. 

همچنین پیش از این، خاطرات دیدار با 134 خانواده شهید نیز در جلدهای یک و دو کتاب «با عناوین به وقت زیارت 1 و 2» منتشر شده بود.

«اسماعیل وکیل‌زاده» نویسنده کتاب «به وقت زیارت» در بخشی از مقدمه این کتاب نوشته است: از آنجا که مسئولیت هماهنگی زمان این زیارت‌ها برعهده این حقیر بود تقاضای همیشگی‌ام از آن‌ها سادگی پذیرایی بود و عاجزانه از آنان تقاضا می‌کردم که جز چای، زحمت دیگری نکشند، ولی آنچه در اکثریت ملاقات‌ها با آن مواجه می‌شدیم، پذیرایی با چای، میوه و شیرینی بود. جملاتی که در مقابل اعتراض ما بیان می‌شد مفهوم مشترکی داشتند و آن اینکه «شما میهمان فرزندان شهید ما هستید».
 
گفتنی است؛ کتاب «به وقت زیارت 3» در 246 صفحه و به شمارگان 1000 جلد به چاپ رسیده که «اسماعیل وکیل‌زاده» نویسنده، «مجید محبوبی» ویراستار و انتشارات «معبر آسمانی» ناشر این اثر فرهنگی است.

کد خبر 1013695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha