کانون بسیج رسانه در شهرستان دهلران ایجاد می شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: با توجه به اینکه آگاهی بخشی واطلاع رسانی یکی از نیازمندی های مهم جامعه تلقی می شود کانون بسیج رسانه در شهرستان دهلران ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «محمد علی‌نظری» در نشست با خبرنگاران شهرستان دهلران ضمن گرامی داشت شهید غلامرضا رهبرکه بسیج رسانه یادبود برای این شهید بزرگ است ؛گفت : سازمان بسیج رسانه استان ایلام به دنبال جریان سازی رسانه ای در شهرستانهای های استان ایلام است.

 

وی بیان داشت :کار رسانه وقلم آنقدر ارزشمند است که قرآن کریم هم ،اشار شده است و این بیانگر با اهمیت بودن جایگاه قلم در پیشگاه خداوند  است.

 

علی‌نظری اظهار داشت : متاسفانه نگاه مسئولان به خبرنگران شهرستانی بسیار ضعیف است و خبرنگاران را تنها در حد تهیه بر و اخبار مثبت که بنام آنها منتشر می شوند نگاه می کنند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: رسانه ها سنگرسازان بی سنگر هستن که شجاعانه فریاد می زنند برای حل مشکلات ولی هیچ کس از مشکلات آنها مطلع نیست.

 

علی نظری بیان داشت : در بحث اطلاع رسانی ویروس کرونا آگاهی بخشی وامید بخشی  که رسانه ها داشتند قابل تقدیر است ولی متاسفانه هیچ مسئولی به مشکلات خبرنگاران این قشر موثر توجهی نکرده است

 

وی اظهار داشت : بسیج رسانه به مطالبه‌گری اخلاق‌مند و منصفانه هویت می‌دهد و مطالبه‌گری را

 

 رئیس بسیج رسانه استان ایلام اهداف شکل‌گیری بسیج رسانه اشار کرد گفت :  راهبرد بسیج رسانه ایجاد انسجام و تقویت هویت جمعی بین اصحاب رسانه است.

 

علی نظری تصریح کرد : ایجاد انسجام به این جهت عنوان شده است که بسیج در حوزه رسانه فراگیر است و به گرایش و تقسیم‌بندی‌های مرسوم سیاسی تعلق ندارد، بلکه هر تفکری که در مسیر انقلاب، اسلام و ولایت باشد تعلق دارد.

 

وی به فضای مجازی اشاره کرد گفت : بدون شک خبرنگاران با تولید محتوا می توانند با دشمنان تقابل کنند چرا که جمهوری اسلامی یک ابر قدرت در جهان است و نمونه آن هدف قرار دادن پایگاه هوایی عین الاسد است.

 

 وی گفت: همه ما سرباز جمهوری اسلامی هستیم و اگر خبرنگاری نقد می کند قطعا دنبال اصلاح امور است.

 

علی نظری افزود: شهرستان دهلران شهرستانی مقاوم با مردمانی مهمان نواز هستند که شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردند و قطعا با تشکیل کانون بسیج رسانه می توان مشکلات زیادی از شهرستان حل مرتفع شود.

 

کد خبر 1013957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha