برگزاری مسابقه کتابخوانی یاس کبود در خوزستان

محفوظیان با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی یاس کبود به مناسبت در ایام فاطمیه گفت: این مسابقه برگرفته از کتاب «حضرت فاطمه زهرا (س) را بهتر بشناسیم» تالیف علی اصغر رضوانی در گستره استانین برگزار می‌‌شود.

«سید احمد محفوظیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرماهشهر، ضمن تسلیت شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: به مناسبت شهادت بی بی دو عالم مسابقه کتابخوانی در این ایام در سطح شهرستان بندرماهشهر برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر افزود: نباید ایام فاطمیه تضعیف شود بلکه باید همانند عاشورا گرم و پرشور و همراه با شعورحسینی و بصیرت علوی و فاطمی باشد همانطور که مطلع هستیم اکثر بزرگان و اولیای خدا جهت حل بسیاری از مشکلات و دشواری‌های روزگار در این ایام از بانوی دو عالم طلب حاجت می‌کنند و به اذن خدا این مشکلات حل می‌شود.

 

وی اضافه کرد: این اداره در نظر دارد مسابقه کتابخوانی یاس کبود برگرفته از کتاب «حضرت فاطمه زهرا (س) را بهتر بشناسیم»  تالیف علی اصغر رضوانی در گستره استان خوزستان برگزار کند.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی بندر ماهشهر با بیان اینکه علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند به آدرس https://eitaa.com/fatemieh_1442 مراجعه کنند ادامه داد: مهلت شرکت در مسابقه ۱۰بهمن است و اسامی برندگان ۱۵ بهمن همزمان با ولادت این بانوی گرامی اعلام می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه به ۶۰ نفر از کسانی که به پرسش ها، پاسخ صحیح دهند به قید قرعه کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا می‌شود خاطر نشان کرد: این مسابقه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهربندرماهشهر و ستاد فاطمیه جنوب غرب استان خوزستان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1013959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha