راه اندازی دانشکده هنرهای سنتی در بروجرد

قاسمی، از راه اندازی دانشکده هنرهای سنتی در بروجرد خبر داد و گفت: برای راه اندازی این دانشکده اماده مشارکت با دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سیدامین قاسمی»، امروز(21دی) در در حاشیه دیدار مشترک با علاالدین بروجردی معاون امور بین‌الملل دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: دانشکده کاربردی به منظور توسعه هنرهای سنتی و صنایع دستی در بروجرد راه اندازی می شود.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اعلام امادگی مشارکت با دانشگاه آزاد اسلامی برای راه اندازی این دانشکده، افزود: این دانشکده با اولویت ورشو سازی و قلم زنی در بروجرد راه اندازی خواهد شد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهر بروجرد در سال ۱۳۹۸ توسط وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی به عنوان شهر ملی ورشوسازی انتخاب شده است.

 

قاسمی بیان کرد: در راستای تأسیس دانشکده هنرهای سنتی در بروجرد، سرمایه‌گذار واجد شرایط نیز برای سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کرده است.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان بیان داشت: با توسعه و ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور افزایش تولید صنایع دستی در بروجرد، این شهر به عنوان نامزد دریافت عنوان شهر جهانی ورشو به شورای جهانی صنایع‌دستی معرفی می شود.

 

کد خبر 1014025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha