نخستین جشنواره «فرهنگی هنری معلمان هنرمند کشور» برای هنر معلم ارزش قائل می شود

بانشی گفت: برگزاری نخستین جشنواره «فرهنگی هنری معلمان هنرمند کشور» برای هنر معلم ارزش قائل می شود و موجب ارتقای رفتارهای فرهنگی و آثار هنری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جهانبخش بانشی»، امروز (یکشنبه 21 دی) در نشست خبری نخستین جشنواره «فرهنگی هنری معلمان هنرمند کشور» به متولی گری فارس گفت: از زمان شهادت سردار سلیمانی از 13 دی سال گذشته تا کنون شاهد تولید محتواهای فرهنگی مطلوب و متنوعی با محوریت شهید سلیمانی در مدارس فارس بوده ایم.

معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: مایه خرسندی است که در تولید محتواها در این حوزه، فرهنگیان، دانش آموزان، فضای مجازی و ... مکتب شهید سلیمانی به بهترین شکل ممکن در مدارس فارس مورد توجه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: فارس در جشنواره ملی «علمدار» که در کرمان برگزار شد با ارائه هفت هزار و 500 اثر با موضوع شخصیت و اندیشه شهید سلیمانی، خوش درخشید.

بانشی با اشاره به بحران کرونا بیان کرد: برای ایجاد نشاط در دانش آموزان در بحران کرونا، امور مشاوره ای با محوریت محتوا سازی و برنامه سازی تدوین شد که بخش قابل توجهی از نیاز دانش آموزان را از نظر روحی مرتفع کرد.

وی ادامه داد: برگزاری نخستین جشنواره «فرهنگی هنری معلمان هنرمند کشور» برای هنر معلم ارزش قائل می شود و موجب ارتقای رفتارهای فرهنگی و آثار هنری می شود.

بانشی تصریح کرد: برخورداری استان فارس از پیشینه فرهنگی و هنری قوی، قابلیت گسترده معلمان استان در حوزه فرهنگ و هنر و توانمندی حوزه ستادی اداره کل آموزش و پروش فارس در اجرای برنامه هایی که نیاز به آمادگی قوی دارد منجر به انتخاب فارس برای برگزاری این جشنواره شده است.

کد خبر 1014050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha