لزوم ترویج مکتب شهید سلیمانی در جامعه/ اجازه رجزخوانی به  دشمنان نمی دهیم

رضایی با بیان اینکه رسانه ها افسران جنگ نرم هستند گفت: از ناوها و موشک های دشمنان نمی ترسیم و اجازه رجز خوانی به آنها نمی دهیم اما نگران شبکه های ماهواره ای و جنگ نرم هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «ابراهیم رضایی» امروز (یکشنبه، ۲۱ دی ) در اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در سالن همایش منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: رسانه ها در برابر جنگ نرم امروز وظیفه خطیری عهده دار هستند.‌

 

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حوادث و کنش و واکنش در جامعه دارای دو تفکر غربی و انقلابی است گفت: جستجوی مشکلات در خارج از مرزها، بی توجهی به توان داخل، بزرگ نمایی فعالیت های خارجی و عجز و ناتوانی در برابر بیگانگان از جمله تفکر غربی است.

 

رضایی به تفکر انقلابی اشاره کرد و اذعان داشت: توجه به توانمندی های داخلی، رشد در حوزه های مختلف علمی، انرژی هسته ای، ساخت موشک های مدرن و ساخت پالایشگاه در سخت ترین شرایط از تفکرات امام( ره)،انقلاب، ولایت و دفاع مقدس است.‌

 


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: علمدار این تفکر در جامعه امروز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که توانست سخت ترین کارها را در طی چهار دهه مجاهدتش انجام دهد. شکست آمریکایی ها در منطقه و نابودی داعش، سخت ترین کار بود که توسط تفکر سلیمانی و شهدا صورت گرفت.

 

رضایی افزود: طلاق، بیکاری و دیگر مسائل و مشکلات جامعه را می توان با اقتدار و تفکر سلیمانی و انقلابی حل کرد.

 

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه راه سردار سلیمانی ادامه دارد تصریح کرد: جوانان و نسل جدید وصیت نامه سردار سلیمانی را مطالعه کنند، خلاصه وصیت نامه سردار سلیمانی به ولایت فقیه تاکید و اشاره دارد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به تهاجمات فرهنگی اشاره و اظهار کرد: جنگ نرم جنگ روایت هاست که داخل خانواده ها از طریق انواع فضاهای مجازی ورود کرده است.‌

 

وی ادامه داد: ایران از ناوهای دشمن و رجز خوانی در حاشیه خلیج فارس ترس و نگرانی ندارد امروز ما نگران موشک های نرم دشمن با وجود صدها شبکه ماهواره ای هستیم.

 

رضایی ادامه داد: امروز اطلاعات و خبر ارزشمندترین فعالیت در حوزه فرهنگی است بنابراین خبرنگاران کار مهمی و شایسته ای را عهده دار هستند زیرا رسانه های غرب گرا واقعیت های جامعه اسلامی و انقلابی را آنگونه که شایسته است، روایت نمی کنند.

 

رضایی با اشاره به اینکه امروز با جنگ عظیم فرهنگی دشمن روبه رو هستیم اظهار داشت: رسانه های امروز افسران مقابله با جنگ نرم شمرده می شوند و بایستی دشمن و اهدافش را بشناسید.

 


وی با تاکید بر اینکه در مقابله با جنگ نرم بایستی مجهز به آخرین فنون روز باشیم خاطرنشان ساخت: با افزایش دانش و فنون رسانه ای می توان در برابر جنگ نرم دشمنان ایستاد.

کد خبر 1014064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha