خادمین افتخاری امامزادگان بندر آستارا تجلیل شدند

۲۰ خادم افتخاری آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) شهرستان آستارا با اهدای لوح و جوایزی تجلیل و قدردانی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،حجت الاسلام«ستار علیزاده» امروز(یکشنبه، ۲۱ دی) در آیین تجلیل از خادمان افتخاری امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) این شهرستان که در محل اداره اوقاف و امور خیریه برگزار شد،اظهارکرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس ۶۰ هزار ماسک تولید و در بین نیازمندان و مردم توزیع شد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه در سال جاری همچنین ۳۰ هزار بسته غذایی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد، افزود: ماسک و بسته های غذایی با مشارکت خیرین و خادمان بقاع متبرکه تهیه و توسط مراکز افق بقاع در بین مردم و نیازمندان توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۴ هزار ماسک نیز توسط خادمان امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) و مرکز افق تولید و بین مردم توزیع شد، تصریح کرد: تولید این تعداد ماسک اقدامی ارزشمند بود.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه همه باید جهت رفع نیازهای اقشارکم درآمد و آسیب پذیر جامعه گام برداریم، گفت: بستر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بسیج و گروه های جهادی در بقاع فراهم است و در این راستا اقدامات خوبی نیز انجام گرفته است.

 

گفتنی است، در پایان این آیین با اهدای لوح و جوایزی از ۲۰ خادم افتخاری آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) شهرستان آستارا تجلیل و قدردانی شد.

 

 

کد خبر 1014073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha