۲ پارک زیرمجموعه پتروشیمی لردگان ایجاد می‌شود

نصیری گفت: ۲ پارک اوره و کریستال ملامین از صنایع پایین دستی پتروشیمی لردگان در قالب ۴۰ واحد فراوری به زودی در استان چهارمحال و بختیاری ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «الله کرم نصیری» امروز (یکشنبه ۲۱ دی) در نشست بررسی راه‌اندازی پارک اوره و پارک ملامین در شهرستان لردگان که در دفتر معاونت اقتصادی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با ایجاد این 2 پارک، 200 میلیون یورو سرمایه‌گذاری جدید در این استان چهارمحال و بختیاری ایجاد می‌شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حدود 40 واحد فراروی ملامین و اوره در منطقه ایجاد می‌شود که می‌تواند تحول خوبی در حوزه صنایع پتروشیمی در استان باشد و اشتغال مناسبی را ایجاد کند.

 

به گفته نصیری، این 2 پارک صنعتی طی انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت سرمایه ‌گذاری ایرانیان در استان چهارمحال و بختیاری ایجاد می‌شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه تفاهم‌نامه این همکاری روز دوشنبه 22 دی منعقد می‌شود، خاطرنشان کرد: این 2 پارک صنعتی ظرف 2 ماه آینده وارد فاز اجرایی می‌شود.

 

نصیری جانمایی زمین برای راه اندازی این 2 پارک را از همتی بسزایی دانست و گفت: باید در مکانی جانمایی شود که آب موردنیاز 2 مجتمع تامین و مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: مکان‌های مورد نظر با حضور کارشناسان و دستگاه ‌های اجرایی مرتبط مورد بازدید قرار می‌گیرد و در هر مکانی که از نظر اقتصادی و به ویژه تامین آب شرایط بهتری داشت زمین اختصاص داده می‌شود.

 

کد خبر 1014110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha