دائر شدن قرائت خانه در شهر کرج ضروری است

نبیونی با اشاره به اهمیت ظرفیت های دانشگاهی جوانان شهر کرج گفت: ضروری است با دائر ساختن قرائت خانه در مناطق مختلف شهر کرج در جهت تقویت و رشد پتانسیل های علمی دانشجویان و دانش آموزان اهتمام داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد نبیونی» طی نشست علنی شورای اسلامی شهر کرج که یکشنبه ۲۱ دی ماه برگزار شد گفت: دائر شدن قرائت خانه در شهر کرج ضروری است.

 

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج افزود: ضروری است با دائر ساختن قرائت خانه در مناطق مختلف شهر کرج در جهت تقویت و رشد پتانسیل های علمی دانشجویان و دانش آموزان اهتمام داشته باشیم.

 

به گفته وی، شهر کرج همواره در طول سالیان گذشته رتبه های برتر کنکور سراسری را در دانشگاه های تراز اول کشور از آن خود کرده است و این امر نشان از میزان توانمندی و پتانسیل جوانان و نوجوانان این شهر است.

 

وی اظهار کرد: از شهردار کرج متناسب با این موضوع درخواست می شود نسبت به ساخت و راه اندازی قرائت خانه های استاندارد با هدف رشد علمی بیشتر جوانان این شهر اهتمام داشته باشد. 

 

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج در پایان خاطرنشان کرد: برپایی جشنوراه امیرکبیر با اهتمام آموزش و پرورش، مدیریت و معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری جای تقدیر و تشکر دارد. 

 

 

کد خبر 1014118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha