ضرر ۵ میلیارد تومانی کرونا به بخش گردشگری بشرویه

سلیمانی با بیان اینکه ویروس کرونا ۵ میلیارد تومان به بخش گردشگری بشرویه ضربه زده است، گفت: تاکنون ۸ واحد گردشگری در این شهرستان برای جبران این خسارات در سامانه تسهیلات کرونا ثبت نام کرده اند.

«سید امیر سلیمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه پروژه در بخش گردشگری شهرستان بشرویه به بهره برداری رسیده است.

 

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بشرویه در ادامه بیان کرد: این سه پروژه در زمینه ایجاد واحدهای بوم گردی طی سال جاری در دستور کار بوده است و اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان برای این واحدها هزینه شده است.

 

وی با اشاره به ضربه ویروس کرونا به بخش گردشگری بشرویه گفت: متاسفانه شیوع ویروس کرونا باعث شد تا بیش از پنج میلیارد تومان خسارت به تاسیسات گردشگری این شهرستان وارد شود.

 

سلیمانی در ادامه عنوان کرد: در راستای شیوع ویروس کرونا و رکود بخش های گردشگری بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا وام های قبلی این تاسیسات امهال شده است و بحث امهال هزینه های آب و برق و گاز این بخش ها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بشرویه به بحث تسهیلات کرونا اشاره کرد و افزود: در این راستا 8 واحد گردشگری از شهرستان بشرویه برای دریافت تسهیلات کرونا و جبران خسارات ناشی از شیوع این ویروس ثبت نام کرده اند.

 

وی در پایان با بیان اینکه چهار واحد بوم گردی تا پایان سال جاری در بشرویه به بهره برداری می رسد، گفت: از این تعداد پروژه 2 واحد در شهرستان بشرویه و 2 واحد در روستای خداآفرید این شهرستان تکمیل می شود.

کد خبر 1014136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha