منتخبین نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای در صومعه‌سرا معرفی شدند

فلاحتکار گفت: منتخبین نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای با محوریت سردار صلح و امنیت حاج قاسم سلیمانی، در صومعه‌سرا معرفی شدند.

«مائده فلاحتکارضیابری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای با محوریت سردار صلح و امنیت حاج قاسم سلیمانی در صومعه‌سرا برگزار شد.

 

مسئول کانون بسیج رسانه صومعه‌سرا افزود: این جشنواره با هدف پاسداشت راه و اندیشه گرانقدر این بزرگمرد آزاده، با حمایت فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا برگزار شد و منتخبین جشنواره معرفی شدند.

 

وی با بیان اینکه بیش از 20 اثر برای شرکت در این جشنواره ارسال شد گفت: انتخاب آثار با داوری «ایمان مرآتی» خبرنگار و گزارشگر با سابقه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رقم خورده است.

 

فلاحتکار تصریح کرد: «زهرا کارگر بصیر» مقام نخست در  بخش یادداشت، «آیدا خوشبخت» نفر دوم در بخش دلنوشته و «هانیه قربانی» نفر سوم در بخش دلنوشته، جزء نفرات برتر این جشنواره شدند.

 

مسئول بسیج رسانه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: از برگزیدگان این جشنواره در مراسمی با اهدای تندیس حاج قاسم سلیمانی و هدیه نقدی، تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

 

کد خبر 1014144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha