مردم پای نظام ایستاده اند/ مکتب سلیمانی همان مکتب فاطمه زهرا(س)است

حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه مردم در زمان اهل بیت(ع)، آنان را تنها گذاشتند گفت:اما مردم ما همیشه پای دین، نظام و انقلاب ایستاده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، یادواره شهدای محله مهرآباد قم همراه با گرامیداشت ایام فاطمیه،سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و گرامیداشت هفتمین روز ارتحال آیت الله مصباح یزدی از سوی کانون فرهنگی هنری مصباح مسجد امام جواد(ع) برگزار شد.

 

حجت الاسلام ماندگاری در این مراسم با گرامیداشت این ایام به رشادت های سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: مکتب سلیمانی همان مکتب فاطمه زهرا سلام الله علیها است و همان مکتب امام حسین علیه السلام است.

 

وی با بیان اینکه این مکتب، مکتب تنبلی و شکم پرستی نیست افزود: این مکتب مراقبت، شهامت، استقامت، ولایت مداری و مکتب دفاع فاطمی از ولایت است.

           

                                  

این استاد حوزه در ادامه با اشاره به اینکه باید قدر نعمت ها را بدانیم گفت: نباید فقط نیمه لیوان خالی لیوان را دید بلکه در همه ی موارد باید قدر نیمه پر لیوان را نیز بدانیم.

 

وی با بیان اینکه در کشور کاستی هایی نیز به عنوان نیمه خالی لیوان وجود دارد گفت: اما نیمه پر آن را نباید یادمان برود. به برکت این انقلاب حاکم مستبد کنار رفت و حاکم اسلامی آمد،برنامه های دینی و مهبی در کشور رونق گرفت و...

 

حجت الاسلام ماندگاری  با بیان اینکه  کشور 236 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است تصریح کرد: باید قدر نعمت ها را دانست و خدمات را نیز دید.

 

این استاد حوزه با بیان اینکه مردم در زمان اهل بیت(ع)، آنان را تنها گذاشتند گفت: اما مردم ما همیشه پای دین، نظام و انقلاب ایستاده اند.

   

                                    

 

لازم به ذکر است اجرای سرود توسط اعضای کانون ها و همچنین مداحی کربلایی محمد جواد احمدی از دیگر برنامه های این مراسم به همت کانون فرهنگی هنری مصباح بود.

کد خبر 1014205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha