اهدای ۱۴۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان بی بضاعت  ملایری

بشری گفت: از ابتدای سال تحصیلی تا کنون ۱۴۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان بی بضاعت ملایری اهدا شده است.

 «محمد رضا بشری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر با اشاره به اینکه با شیوع کرونا فعالیت درسی و آموزشی دانش آموزان به صورت مجازی در حال انجام است گفت: وجود تبلت و گوشی هوشمند یکی از مهمترین نیاز دانش آموزان برای  یادگیری مطالب آموزشی است.

 مدیر آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه حدود 37 هزار دانش آموز در ملایر در مقاطع مختلف تحصیل می کنند افزود: بسیاری از این دانش آموزان به خاطر مشکلات مالی قادر به تهیه گوشی و یا تبلت هوشمند نیستند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت های ما توجه به این امر بوده و همه تلاش خود را داریم که دانش آموزی از تحصیل باز نماند عنوان کرد: از ابتدای سال تحصیلی تا کنون با تشکیل جلسات و پیگیریهای لازم با همکاری خیران به دنبال  تهیه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند بوده ایم.

بشری با بیان اینکه در  ادامه کمک های مؤمنانه و در راستای بهره مندی دانش آموزان فاقد گوشی به آموزش از طریق شبکه شاد، طی روزهای گذشته 8 دستگاه تبلت با 240 میلیون ریال تهیه وبه دانش آموزان کم برخوردار آموزشگاه تربیت اهدا شد گفت: این تبلت ها  به همت  فرهنگیان آموزشگاه تربیت  اهداء و  با اهداء این تعداد تبلت همه دانش آموزان آموزشگاه تربیت شهرستان ملایر به شبکه شاد متصل شدند.

وی یادآور شد: تاکنون بیش از 140 دستگاه گوشی و تبلت به همت خیران نیک اندیش ، بین دانش آموزان کم برخوردار و بی بضاعت مدارس شهر و روستا توزیع شده است.

کد خبر 1014247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha