توزیع بسته‌های معیشتی بین بیش از ۲۰۰ خانوار در طرح کمک های مومنانه

زارعی، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح کمک های مومنانه این کانون در ۳ نوبت با شناسایی خانوارهای نیازمند تحت حمایت ۲۳۰بسته های معیشتی را توزیع کرده است.

رضا زارعی مسئول کانون انتظار در کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، گفت: در مرحله اول این طرح در کانون انتظار، ۱۰۰ خانوار نیازمند شناسایی شد ، در مرحله دوم ۳۰ خانوار و در مرحله سوم که در شب یلدا اجرا شده، ۱۰۰ خانوار شناسایی و بسته معیشتی بین آنها توزیع شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: این بسته ها شامل مواد غذایی و اقلام مورد نیاز بود که با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ شان خانواده های نیازمند انجام شد. 

 

مسئول کانون انتظار در کرمانشاه  افزود: اجرای طرح کمک های مومنانه در ایام محرم و عزاداری اباعبدالله (ع)  با طبخ  غذای گرم  و توزیع بین خانواده های صورت گرفت.

 

زارعی با اشاره به رویداد ملی ایران قوی اظهار کرد: امسال کانون‌های مساجد کشور در طرحی با عنوان «ایران قوی» که با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و چندین مرتبه به این واژه اشاره کرده  فعالیت می کنند و ما باید در تمام حوزه‌ها خودمان را قوی کنیم .

 

وی در پایان گفت: در این کانون رواق نور که یکی از طرح های ایران قوی است تشکیل شده و کلاس های قرائت و روخوانی و روانخوانی قرآن برای اعضای کانون  با رعایت پروتکل های پهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در حال برگزاری است.

کد خبر 1014269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha