دولت برای مدیریت کشور برنامه ریزی دارد/ برنامه های دهه فجر پرشور برگزار شود

حمیدی به تزریق ناامیدی دشمنان به جامعه اشاره کرد و گفت: دولت برای مدیریت کشور برنامه ریزی دارد و کشور در برابر تحریم های ظالمانه ایستاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» صبح امروز (دوشنبه 22 دی) در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان ضمن گرامیداشت سالگرد رحلت مرحوم آیت الله میبدی اظهار کرد: فقید مجاهد آیت الله میبدی از روحانیون تراز اول شهر گرگان بود و باید معارف و اندیشه های این عالم را در جامعه تبیین کنیم.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: برای گرامیداشت این فقید عالم ربانی نیاز بود که مراسم بزرگی در نظر گرفته شود ولی به دلیل کرونا چنین توفیقی نداشتیم.

 

حمیدی یادآور شد: آیت الله میبدی سال های زیادی در حوزه علمی و مذهبی فعالیت داشت و مردم گرگان از وجود این عالم ربانی در گرگان بهره مند شدند.

 

وی به برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: امسال با وجود کرونا برنامه های دهه مبارک فجر را نسبت به سال گذشته پرشورتر برگزار می کنیم.

 

فرماندار گرگان به تشکیل کمیته های بیست و دوگانه دهه فجر اشاره کرد و افزود: فضاسازی در دستگاه هایی اجرایی در ایام دهه فجر باید اهتمام شود.

 

حمیدی متذکر شد: در سال پایانی دولت قرار داریم و باید دستگاه های اجرایی عملکرد خود و نظام را در بخش های مختلف در این ایام بازگو کنند.

 

وی افزود: با وجود همه سنگ اندازی های دشمن، کشور به مسیر خود ادامه می دهد و زندگی در جریان است و این مهم نشان می دهد دولت برنامه ریزی لازم را برای مدیریت کشور دارد.

 

فرماندار گرگان متذکر شد: تا پایان دی پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی دستگاه های اجرایی در استان گلستان به مناسبت دهه مبارک فجر به فرمانداری ارائه شود.

 

حمیدی خاطرنشان کرد: روحیه ناامیدی در مدیران مردم را کسل کرده است و در زندگی شخصی و دستگاه های اجرایی هیچ کسی نباید ناامیدی را به جامعه تزریق کند، کشور ما در زمینه های مختلف موفق عمل کرده است و دشمن در صدد تزریق ناامیدی به بدنه جامعه است.

 

 

کد خبر 1014272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha