برگزاری یادواره شهدای شهرستان میبد، ۲۳ بهمن ماه در محل مصلی آیت الله اعرافی میبد

بهشتی از برگزاری یادواره شهدای شهرستان میبد در روز ۲۳ بهمن ماه با حضور آیت الله اعرافی در محل مصلی آیت الله اعرافی میبد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « مصطفی بهشتی» پیش از ظهر امروز در نشست خبری کمیته شهرستان میبد کنگره ملی شهدای استان یزد گفت:  شهرستان میبد دارای 500 شهید و با قدمتی 7 هزار ساله است که بالغ بر 2 هزار رزمنده را در خود جای داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد بیان کرد: این شهرستان دارای 10 جانباز بالای 70 درصد، 2 خانواده شهید دارای 3 فرزند شهید، شهر 14 سردار شهید و موسس حوزه علمیه است.

وی گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان یزد، هشتمین یادواره شهدای شهرستان میبد با حضور آیت الله اعرافی و جانشین فرمانده سپاه در روز 23 بهمن ماه از ساعت 3 تا 5 بعداز ظهر در مصلی آیت الله اعرافی برگزار می ش.د.

بهشتی ادامه داد: هدف ما خدمت رسانی به مردم است که در این راستا 40 خدمت را برنامه ریزی کرده ایم و در قالب طرح شهید سلیمانی 52 پایگاه مقاومت را به 52 پایگاه سلامت تبدیل کردیم و اقدامات متعددی را در این زمینه انجام دادیم.

وی گفت: توزیع بیش از 5 هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه، توزیع 13 هزار بسته معیشتی به صورت محله ای، توزیع 4 هزار بسته بهداشتی از جمله اقدامات ما در این ستاد بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد بیان کرد: در این راستا تعداد 100 بسته جهیزیه در شهرستان توزیع شد که امیدواریم به 500 بسته معیشتی برسد.

وی گفت: مراسم یادواره شهدای شهرستان میبد نیز با حضور مسئولان کشوری و مداحی سید مهدی میردامان در روز 23 بهمن ماه برگزار می شود که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی میزبان مردم خواهیم بود.

 

کد خبر 1025107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha