همراهی و همگامی مردم مهمترین عامل در اجرای طرح شهید سلیمانی است

پورقربان گفت: همراهی و همگامی مردم مهمترین عامل در اجرای طرح شهید سلیمانی بوده است و تاکنون خدمات مختلفی به افراد و گروه های مختلف ارائه شده است .

«حسن پورقربان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی به منظور غربالگری کرونا با همت بسیجیان و همکاری کارشناسان بهداشت با قوت در شهرستان بهشهر در دست انجام است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: تشدید نظارت بر اجرای پروتکل ها، افزایش تست های تشخیصی و بیماریابی فعال، قرنطینه هوشمند مبتلایان، گسترش آموزش و اطلاع رسانی، حفاظت از گروه‌های آسیب پذیر، اجرای هوشمند محدودیت ها و افزایش خدمات سرپایی به منظور کاهش موارد بستری از اهداف این طرح است.

 

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی طرحی مردم محور برای مهار کروناست، خاطر نشان کرد: شیوع کرونا با اجرای این طرح، تا حدود قابل قبولی در شهرستان کنترل شده و لازم است تا دستیابی به شرایط مناسب و پایدار، تداوم داشته باشد.

 

پورقربان گفت: همراهی و همگامی مردم مهمترین عامل در اجرای طرح شهید سلیمانی بوده است و تاکنون خدمات مختلفی به افراد و گروه های مختلف ارائه شده است .

 

وی افزود: با توجه به اینکه طرح شهید سلیمانی، طرح محله محور و خانواده محور است؛ مردم نقش محوری در این طرح دارند تاکنون هم خدمات مختلفی در سطح شهر و روستاهای مختلف بهشهر به افراد نیازمند و متاثر از کرونا ارائه شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر یادآور شد:  همکاری و همراهی مردم، شرط موفقیت این طرح محله محور و خانواده بنیان است که باید مورد توجه شهروندان و دستگاه‌های دخیل قرار گیرد.

کد خبر 1014281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha