مسئولان باید زبان گویای انقلاب و نظام باشند

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه مسئولان باید زبان گویای انقلاب و نظام باشند، گفت: مسئولان باید از تریبون های مختلف شرایط قبل و بعد از انقلاب را برای مردم و به ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» پیش از ظهر امروز (۲۲ دی) در نشست ستاد استانی دهه فجر و برنامه ریزی جهت هرچه بهتر گرامی داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: انبیا و اولیای الهی در طول تاریخ تلاش کردند تا مدیریت جامعه بشری به دست علما، عالمان دینی، خردمندان و خداترسان باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه همه انبیاء و اولیای الهی تلاش کردند تا حکومت الهی و ارزش های دینی بر جوامع حاکم باشد، گفت: اگر بخواهیم مدیریت جامعه به شکلی انجام گیرد که منجر به مسائل اخلاقی و فضیلت های انسانی باشد، باید حاکمیت ها تغییر پیدا کنند.

 

وی تاکید کرد: تا زمانی که جامعه ای دست ستمگران و ظالمان باشد، نمی توان فضای جامعه را به سمت مسائل اخلاقی و ارزش های دینی سوق داد.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه از زمان حضرت آدم تاکنون کمتر حکومت دینی در جوامع شکل گرفت، یادآور شد: حکومت هایی که در جامعه ما شکل گرفت سلطنتی بوند ولی رویکرد تقابل با دین و معنویت را داشتند و در کنار آن مردم کشور را تحقیر می کردند، چون دست نشانده بیگانگان بودند.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد پیشرفت عزت آفرین ملت ایران را در سایه نظامی برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت اسلام و خون شهدا به ابرقدرتی آمریکا در دنیا پایان داد.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان توان دیدن مجد، عظمت و پیشرفت ایران اسلامی و مسلمانان را ندارند و می دانند که این پایان استعمار و استسمار آنها است، تلاش می کنند تا به هر شکلی به انقلاب، نظام و مردم ضربه وارد کنند.

 

آیت الله حسینی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ظرفیت ارزشمندی دارد و همه ما به عنوان خادمان این ملت بزرگوار باید قدردان نظام و ارزش های آن باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه مسئولان باید زبان گویای انقلاب و نظام باشند، ادامه داد: مسئولان باید از تریبون های مختلف شرایط قبل و بعد از انقلاب را برای مردم و به ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه تبیین کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر، دهه ارج گذاری به زحمات خردمندانی است که فضیلت های ارزشمند الهی و اسلامی را در ایران و دنیا ترویج کردند.

 

آیت الله حسینی عزت و عظمت کشور را به برکت انقلاب اسلامی دانست و گفت: کارگروه های 22 گانه ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، در راستای اهداف از پیش تعیین شده تلاش کنند.

کد خبر 1014331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha